القائمة الرئيسية

الصفحات

تجربة رواتر اتصالات هوم 4 جي والمفأجاة | Etisalat home 4G

روحت فرع اتصالات المنيا لشراء راوتر اتصالات هوم فور جي home 4g ، وخلصت كل شي ولكن للاسف تخيل ان خدمة العملاء اللى بتبيع الراوتر مش عارفة تركب الخط لولا واحد قديم جي وركب الخط .



روحت البيت وركبت الخط واشتغل وزي الفل لمدة شهرين وبصراحة نت كويس ، ولكن بعد الشهرين دول بدأت شركة اتصالات فيما هو اسوء بسبب اني في مكان قريب من الجامعة وطبعا فترة الدراسة بتيجي طلبة كتير مغتربة فاصبح ضغط الشبكة الانترنت لا يعمل في النهار نهائيا من 8 صباحا حتي 2 صباحاً ، النت فيهم مش بيفتح صفحة جوجل .

كلمة جهاز حماية المستهلك والجهاز القومي للتنظيم الاتصالات وعملت اكتر من شكوي في شركة اتصالات مصر وطبعاً لا حياة لمن تنادي ، وكل ما تم في هذا الأمر انه قاموا بخصم 50 جنيه وطبعا بلغوني ان المشكلة هتتحل من خلال 3 شهور حتي 6 شهور

تجربة راوتر اتصالات هوم فور جي Home 4g etisalat

تجربتي الشخصية مع راوتر اتصالات home 4g مع هذا الانترنت هو الاسوء وفعلا تجربة مؤسفة والشركات دي بتدفع مبالغ عملاقة فى الاعلانات برمضان وباقي السنة ولكن على ارض الواقع هي مجرد شركات هشة بدون جودة فعلية ، انترنت سي للغاية .

تجربتي الشخصية مع راوتر اتصالات هوم فور جي بتخليني انصح أي شخص يفكر يشتري الراوتر ده في مكان مفيهوش خط ارضي ، ابعد عن شركة اتصالات نهائيا لان دي فعلا تجربة شخصية انا مريت وكرهتني في شركة اتصالات مصر وفعلا اسوء دعم فني هتقابلوا في حياتك .

ويريت لو حد مجرب راوتر غير اتصالات home 4g يعرفني علشان اغير الراوتر ده نهائي وربنا يعوض في سعره .

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

عنوانين الموضوع